CZWARTEK 16 KWIETNIA 2020
Numer lekcji
|
Przedmiot
|
Temat
|
Nacobezu
|
Materiały
|
Czas przy komputerze
|
1.
|
wych. fiz
|
PS - Odbicia piłki sposobem górnym nad sobą
|
Prawidłowe odbicie piłki sposobem górnym nad głową
|
filmik
|
15 minut
|
2.
|
j.polski
|
Co zrobić, by obudzić śpiących rycerzy?
|
czytanie ze zrozumiem, wskazanie cech legendy, określanie wartości utworu
|
podręcznik
|
___________________
|
3.
|
matematyka
|
Powtórzenie wiadomości o figurach przestrzennych
|
rozpoznawanie figur przestrzennych, obliczanie sumy długości krawędzi brył, obliczanie pola powierzchni i objętości graniastosłupa prostego, znajomość jednostek pola i objętości, budowa i nazywanie osrosłupa
|
test on-line
|
ok.25 minut
|
4.
|
muzyka
|
Instrumenty Dęte
|
Jak powstaje dźwięk w instrumentach dętych
|
podręcznik
|
30 minut
|
5.
|
inf./j.ang
|
Informatyka - Sprawdzian wiadomości - Scratch./
j.ang. - Piszemy ogłoszenie
|
Informatyka - przemieszczanie duszka, listy
j.ang. - uczeń potrafi sformułowac wypowiedź pisemną wg wskazówek
|
Informatyka - Sprawdzian
j.ang. - zeszyt, podręcznik, internet
|
Informatyka - 45 minut
20 min
|
6.
|
j.angielski
|
Piszemy ogłoszenie
|
uczeń potrafi sformułowac wypowiedź pisemną wg wskazówek
|
zeszyt, podręcznik, internet
|
20 min
|
7.
|
wf
|
PK - rzuty piłki do kosza oburącz z miejsca
|
prawidłowe ułożenie rąk przy rzucie
|
filmik
|
20 minut
|
1.
|
wych. fiz
|
PK - Doskonalenie kozłowania piłki PLR w miejscu i ruchu po prostej i po łuku.
|
Dokładność kozłowania
|
filmik
|
15 minut
|
2.
|
historia
|
Podsumowanie pracy z Writereader
|
analiza i interpretacja historyczna
|
aplikacja
|
ok 10 minut
|
3.
|
j.polski
|
Opisujemy witraż
|
redagowanie wypowiedzi poprawnej pod względem ortograficznym i interpunkcyjnym, tworzenie opisu, praca z tekstem
|
podręcznik
|
__________________
|
4.
|
matematyka
|
Ostrosłupy - ciąg dalszy.
|
rozróżnianie ostrosłupów i graniastosłupów, budowa ostrosłupa
|
podręcznik, zeszyt ćwiczeń
|
-
|
5.
|
religia
|
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję! :)